På senhøsten 2015 fikk Edison Wolfram oppdraget med å utvikle ny visuell profil for EFD Induction. Samtidig startet også byrået produksjonen av hele 16 informasjonsfilmer for det Skiensbaserte teknologiselskapet. Nå er både et omfattende profilprogram og samtlige 16 filmer lansert.

Profilprogrammet omfatter alt fra kontortrykksaker, annonse- og messemateriell til skilting av bygg, bilreklame, klesmerking og – ikke minst – et eget konsept for produktmerking. Den nye visuelle profilen er forøvrig detaljert dokumentert i en nærmer 90 siders Corporate Design Manual.

– Vi er også temmelig imponert over hvor raskt disse omfattende oppdragene ble levert. Vi hadde som mål å få ny profil og informasjonsfilmer klare en gang i løpet av våren. At det aller meste var lanseringsklart allerede i mars, overgikk alle våre forventninger. Vi vet at det ikke akkurat er gjort over natta å produsere 16 filmer og vårt nye profilprogram er meget omfattende.

Det er rett og slett godt levert, sier Karianne Namløs Lunde hos EFD Induction.

– Vi ønsket oss en total ”makover” av vår visuelle profil, og er veldig fornøyd med resultatet og den jobben byrået har gjort, sier markeds- og kommunikasjonssjef Karianne Namløs Lunde hos EFD Induction.